Каркас кузова металевий із профільних труб. Підрамник з швелерів і гнутих профілів. Зовнішня обшивка кузова – металопластик; внутрішня - водостійка фанера , теплоізоляція - пінопласт, мінвата. Підлога з водостійкої фанери товщиною 18 або 21 мм , поверх фанери встелений гумовий ковбик. Задні двері двох створ часті, справа кузова бокові одностворчасті двері.
Фурнітура - оцинкована. Для жорсткості конструкції кузова проклепані. При зборці виробу використані клеї і герметики. Підлога і бризговики оброблені антикорозійним покриттям.
Кузов обладнаний внутрішнім освітленням , зовнішніми фонарями і звуковою сигналізацією з кабіною. Кронштейни кріплення кисневого і пропанового балонів закріплені на задній панелі кузова. Приводимо орієнтовне оснащення обладнання в кузові:
- повітряний опалювач салону;
- шафи для одягу;
- автономне джерело живлення;
- ацетиленовий генератор;
- зварювальний апарат;
- верстак слюсарний з набором інструментів;
- заточний верстат;
- слюсарні лещата ;
- сидіння з ящиками на 4 чоловіки.
Майстерня комплектується на конкретному узгодженні з замовником.